Termeni si Condiții Generale

 

Acest document nu va fi înregistrat (nu va fi accesibil ulterior), va fi încheiat doar în formă electronică, nu va fi considerat contract scris, va fi scris în limba maghiară, nu se referă la un cod de conduită. În cazul oricăror întrebări legate de funcționarea magazinului online, procesul de comandă și livrare, vă stăm la dispoziție la datele de contact furnizate.

Domeniul de aplicare al acestor TCG acoperă raporturile juridice de pe site-ul și subdomeniile Furnizorului de servicii. Aceste TCG sunt disponibile și descărcabile în mod continuu și pot fi tipărite în orice moment de la următorul link: https://lincos.hu/content/3-altalanos-szerzodesi-feltetelek

  1. Detalii furnizor de servicii

Numele furnizorului:

NeoLincos Hungary Private Limited Company

Nume abreviat:

NeoLincos Zrt.

Cod fiscal:

26388496-2-13

Cod public de înregistrare fiscală:

HU26388496

Număr de înregistrare al companiei:

13-10-041842 de către Judecătoria Judecătoriei Budapesta

Sediul central (locul de tratare a reclamațiilor):

2142 Nagytarcsa, Csabai út 1252 hrsz.

Abordare:

2142 Nagytarcsa, Csabai út 1252 hrsz. și Petőfi Sándor út 86. colț

Telefon:

+ 36-28-747-421

Locație:

4002 Debrecen, Balmazújvárosi út 10.

E-mail:

sales@lincos.hu

Site:

www.lincos.hu

Numele și adresa furnizorului de găzduire:

Lincos Ltd. (4002 Debrecen, Balmazújvárosi út 10.)

Adresa de e-mail a furnizorului de găzduire:

debrecen@lincos.hu

Limba contractului: maghiară

  1. Dispoziții de bază

2.1. Aspectele care nu sunt reglementate în prezentele Regulamente și interpretarea acestor Regulamente vor fi guvernate de legea maghiară, în special Legea V din 2013 privind Codul civil („Codul civil”) și Legea . 2001. CVIII  (Legea Elker) și Decretul 45/2014 privind regulile detaliate ale contractelor dintre un consumator și o întreprindere. (II. 26.) Hotărâre a Guvernului. Prevederile imperative ale legislației relevante se aplică părților fără nicio prevedere specială.

2.2. Prezentele Regulamente intră în vigoare de la 11 decembrie 2020 și vor rămâne în vigoare până la revocare. Furnizorul de Servicii are dreptul să modifice unilateral Regulamentele (împrejurări care au dat naștere modificării: modificarea costurilor de transport, modificarea legislației, interesul comercial, modificările legate de companie). Furnizorul de servicii va publica modificările pe site cu 11 (unsprezece) zile înainte de intrarea în vigoare a acestora - timp în care Consumatorul are dreptul de a se retrage din contract sau de a-l rezilia. Prin utilizarea Site-ului, consumatorii sunt de acord că li se vor aplica automat toate reglementările privind utilizarea Site-ului.

2.3. Furnizorul de servicii își rezervă toate drepturile asupra site-ului web, a oricărei părți a acestuia și a conținutului care apare pe acesta, precum și distribuția site-ului web. Este interzisă descărcarea, stocarea electronică, procesarea și vânzarea conținutului sau a oricărei părți a conținutului care apare pe site fără acordul scris al Furnizorului de servicii.

  1. ÎNREGISTRARE / CUMPĂRARE

3.1. Prin achiziționarea/înregistrarea pe site, consumatorul declară că a citit și acceptat termenii și condițiile prezentelor și Informațiile de gestionare a datelor publicate pe site și își dă acordul cu gestionarea datelor.

3.2. Consumatorul este obligat să furnizeze propriile sale date reale în timpul achiziției/înregistrării. În cazul informațiilor neadevărate sau de identificare personală furnizate în timpul achiziției/înregistrării, contractul electronic rezultat va fi nul. Furnizorul de servicii își exclude răspunderea dacă Consumatorul își folosește serviciile în numele altei persoane cu datele altei persoane.

3.3. Furnizorul de servicii nu va fi răspunzător pentru eventualele întârzieri de livrare sau alte probleme sau erori care pot fi urmărite până la datele furnizate incorect și/sau incorect de către Consumator.

3.4. Furnizorul de servicii nu va fi răspunzător pentru nici o dauna rezultata din faptul că Consumatorul își uită parola sau devine disponibil pentru persoane neautorizate din orice motiv care nu este imputabil Furnizorului de servicii.

  1. GAMA DE PRODUSE ȘI SERVICII DISPONIBILE PENTRU CUMPĂRARE

4.1. Produsele afișate pot fi comandate online și în magazinele Furnizorului de Servicii. Preturile afisate pentru produse sunt in RON, cu si fara TVA cerut de lege, dar nu includ taxa de livrare la domiciliu. Nu există taxe suplimentare de ambalare.

4.2. În magazinul online, Furnizorul de servicii afișează în detaliu numele și descrierea produsului și afișează o fotografie a produselor. Imaginile prezentate pe fișa tehnică a produsului pot diferi de cele reale și pot fi folosite ca ilustrații.

4.3. În cazul în care se introduce un preț special, Furnizorul de Servicii va informa pe deplin Consumatorii despre oferta specială și durata exactă a acesteia.

4.4. Dacă, în ciuda întregii griji a Furnizorului de servicii, pe suprafața Magazinului Web este afișat un preț incorect, în special în ceea ce privește cel evident incorect, de ex. pentru un preț „0” RON sau RON nerealist care diferă semnificativ de prețul bine-cunoscut, general acceptat sau estimat al produsului, posibil din cauza unei erori de sistem, Furnizorul de servicii nu este obligat să livreze produsul la un preț incorect , dar poate oferi livrare la pret corect. În conformitate cu jurisprudența maghiară, o abatere de cel puțin 50% de la valoarea de piață a unui anumit produs sau serviciu, fie într-o direcție pozitivă, fie negativă, este considerată a fi o abatere semnificativă. Cu toate acestea, informăm consumatorii că conceptul de valoare disproporționată vizibilă (secțiunea 6:98 din Codul civil) nu este definit de lege.

4.5. În cazul unui preț eronat, așa cum este descris la punctul 4.4, există o disproporție izbitoare între prețul real și cel indicat al produsului, pe care un consumator mediu trebuie să o perceapă imediat. În conformitate cu Legea V din 2013 privind Codul civil (Codul civil), contractul se încheie prin exprimarea reciprocă și unanimă a voinței părților. Dacă părțile nu sunt în măsură să se pună de acord asupra termenilor contractului, adică nu există o declarație care să exprime voința părților reciproc și în unanimitate, atunci nu putem vorbi de un contract valabil încheiat din care să decurgă drepturi și obligații. Pe baza acestui fapt, o comandă confirmată la un preț incorect/eronat va fi considerată un contract nul.

  1. PROCEDURA DE COMANDĂ

5.1. Consumatorii se conectează la magazinul online după înregistrare și pot începe cumpărăturile fără înregistrare.

5.2. Consumatorul stabilește numărul de produse care urmează să fie achiziționate.

5.3. Adăugați produsele selectate în coșul de cumpărături. Consumatorii pot vizualiza conținutul coșului în orice moment făcând clic pe pictograma „coș”.

5.4. Dacă Consumatorul dorește să adauge un alt produs în coș, selectați butonul „Continuați cumpărăturile”. Dacă nu doriți să cumpărați un alt produs, verificați numărul de produse pe care doriți să le cumpărați. Puteți șterge conținutul coșului făcând clic pe butonul „Șterge”. Cantitatea și prețul sunt actualizate automat prin modificarea numărului de bucăți.

5.5. Făcând clic pe butonul „Mergi la casă”, consumatorul selectează adresa de livrare și apoi metoda de livrare/plată, care este următoarea:

5.5.1. Metode de plata:

În cazul ridicării personale: În cazul ridicării în numerar de la sediul comercial al Furnizorului de servicii sau alt loc indicat de către Furnizorul de servicii, Consumatorul plătește prețul de achiziție al produsului în numerar/card  la sediul comercial al Furnizorului de servicii sau în alt loc, locul specificat de Furnizorul de servicii. Plata în numerar este posibilă numai în RON și euro. Cursul de schimb RON / EUR are loc la cursul de schimb central al MNB în acea zi (https://www.mnb.hu/arurssok). La ridicarea personală, este posibilă achitarea prețului de achiziție prin card de credit în RON/EUR.

Plata ramburs la livrare: In cazul in care produsul comandat este livrat prin serviciu de curierat, este posibil ca Consumatorul sa plătească curierului suma finala a comenzii in numerar sau prin card de credit la primirea produsului (produselor) comandat(e) in RON

Prin transfer bancar: Consumatorul este obligat sa vireze contravaloarea produselor comandate in contul bancar in e-mailul de confirmare in termenul limita de plata. După creditarea sumei în contul bancar al Furnizorului de Servicii, Consumatorul are dreptul de a primi produsul (produsele) în modul specificat de acesta.

5.5.2. Costul transportului: Costul transportului pentru greutatea produselor și distanța de livrare determinată de serviciul de curierat la momentul comenzii sunt întotdeauna orientative. Furnizorul de Servicii îl poate modifica pe baza cunoașterii condițiilor, despre care informează Consumatorul. In cazul in care greutatea produsului(lor) comandat(e) depășește 40 kg, sau datorita naturii produsului(lor) poate fi livrat doar pe paleti, se va percepe contravaloarea paletului(ilor) . ) pentru care Consumatorul va fi informat în scris înainte de livrare.

5.6. În cazul în care există o eroare sau defect la produsele sau prețurile din magazinul online, ne rezervăm dreptul de a face corecturi. În acest caz, vom informa Consumatorul despre noile date imediat după recunoașterea sau modificarea erorii. Consumatorul poate confirma ulterior comanda sau se poate retrage din contract.

5.7. Suma finală care trebuie plătită include toate costurile bazate pe rezumatul comenzii și scrisoarea de confirmare. Factura (și, dacă este inclusă cu produsul, cardul de garanție) este inclusă în pachet. Consumatorul este obligat să inspecteze coletul în fața curierului la livrare și este obligat să solicite un raport în cazul apariției oricărei deteriorări a produselor sau ambalajului, nefiind obligat să accepte coletul în caz de deteriorare. Reclamațiile ulterioare fără procese verbale nu vor fi acceptate de către Furnizorul de servicii! Pachetele vor fi livrate în zile lucrătoare între orele 9:00 și 17:00.

5.8. După furnizarea datelor, Consumatorul își poate trimite comanda făcând clic pe butonul „Trimite comanda”, dar înainte de aceasta poate verifica din nou datele introduse, poate trimite un comentariu despre comanda sa sau poate indica celelalte dorințe legate de comandă prin email.

5.9. Prin plasarea unei comenzi, consumatorul ia la cunostinta ca apare o obligatie de plata.

5.10. Corectarea erorilor de introducere a datelor: În orice caz, consumatorul poate reveni la faza anterioară, unde poate corecta datele introduse, înainte de finalizarea procesului de comandă. În detaliu: În timpul comenzii este posibilă vizualizarea sau modificarea conținutului coșului, în cazul în care coșul nu conține cantitatea de comandat, consumatorul poate introduce numărul cantității de comandat în câmpul de introducere a datelor din coloana de cantitate. În cazul în care Consumatorul dorește să șteargă produsele din coș, acesta dă clic pe pictograma „Coș de gunoi”. In timpul comenzii, Consumatorul are posibilitatea de a corecta/sterge in orice moment datele introduse.

5.11. Consumatorul va primi un e-mail de confirmare după finalizarea comenzii. În cazul în care această confirmare nu este primită de către Consumator în termenul prevăzut de la trimiterea comenzii, dar nu mai târziu de 48 de ore, în funcție de natura serviciului, Consumatorul va fi eliberat de obligația de a face o ofertă sau o obligație contractuală. Comanda și confirmarea acesteia vor fi considerate a fi primite de către Furnizorul de servicii și de către Consumator atunci când aceasta devine disponibilă pentru acesta. Furnizorul de servicii își exclude responsabilitatea pentru confirmare dacă confirmarea nu este primită la timp deoarece Consumatorul a introdus o adresă de e-mail greșită în timpul înregistrării, nu poate primi un mesaj din cauza saturației spațiului de stocare din contul său sau a e-mailului furnizorul de servicii al oricărei părți este vinovat.

5.12. Consumatorul recunoaște că confirmarea discutată în secțiunea anterioară este doar o confirmare automată și nu creează un contract. Contractul se incheie in momentul in care Furnizorul de Servicii anunta Consumatorului detaliile si indeplinirea preconizata a comenzii intr-un alt e-mail dupa confirmarea automata mentionata la punctul anterior.

  1. PRELUCRAREA ȘI EXECUTAREA COMANDEI

6.1. Comenzile sunt procesate în timpul programului de lucru. De asemenea, este posibilă plasarea unei comenzi în afara datelor indicate ca procesare a comenzii, dacă aceasta este procesată după programul de lucru, aceasta va fi procesată a doua zi. În toate cazurile, serviciul pentru clienți al furnizorului de servicii vă va confirma electronic când se poate onora comanda.

6.2. Termenul general de executare a comenzii este de 5-15 zile lucratoare de la incheierea contractului(sau in limita stocului disponibil).

6.3. Conform contractului de vânzare, Furnizorul de Servicii este obligat să transfere dreptul de proprietate asupra lucrului, Consumatorul este obligat să plătească prețul de cumpărare și să preia lucrul.

6.4. Dacă vânzătorul este afacerea, iar cumpărătorul este consumator, iar vânzătorul se obligă să livreze lucrul cumpărătorului, riscul de avarie trece la cumpărător atunci când cumpărătorul sau un terț desemnat de acesta intră în posesia lucrului. Riscul de deteriorare trece la cumpărător la livrarea către transportator, dacă transportatorul a fost desemnat de către cumpărător, cu condiția ca transportatorul să nu fi fost recomandat de către vânzător.

6.5. În cazul în care vânzătorul este o afacere, iar cumpărătorul este un consumator, cu excepția cazului în care părțile convin altfel, vânzătorul (conform acestor TCG: Furnizor de servicii) este obligat să pună produsul la dispoziția cumpărătorului (Consumatorului) fără întârziere, dar nu mai târziu. decât în treizeci de zile.(in limita stocului)

6.6. În cazul unei întârzieri a Furnizorului de servicii, Consumatorul are dreptul să stabilească un termen suplimentar. În cazul în care vânzătorul nu execută în termenul suplimentar, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract.

6.7. Consumatorul are dreptul de a se retrage din contract fără a stabili un termen suplimentar dacă
a) Furnizorul de servicii a refuzat executarea contractului; obsesie
(b) contractul ar fi trebuit să fie executat la momentul convenit și nu altfel, așa cum au convenit părțile sau din cauza scopului identificabil al serviciului.

6.8. În cazul în care Furnizorul de Servicii nu își îndeplinește obligațiile asumate prin contract deoarece produsul specificat în contract nu îi este disponibil, acesta este obligat să informeze imediat Consumatorul și să restituie imediat suma plătită de către Consumator.

 

  1. DREPTUL DE RETRAGERE

7.1. Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului și Regulamentul 45/2014 privind normele detaliate pentru contractele dintre consumator și întreprindere. (II.26.) Al Guvernului, consumatorul se poate retrage din contract și poate returna produsul comandat ONLINE în termen de 14 zile de la primirea produsului comandat.

7.2. Consumatorul își poate exercita dreptul de retragere printr-o declarație clară în acest sens, sau în conformitate cu 45/2014. (II.26.) Din Hotărârea Guvernului.

7.3. Perioada deschisă pentru exercitarea dreptului de retragere expiră dupa  14 zile de la data la care Consumatorul sau un terț, altul decât transportatorul desemnat de Consumator, primește produsul.

7.4. Consumatorul își poate exercita și dreptul de retragere între data încheierii contractului și data primirii produsului.

7.5. Costul returnării produsului va fi suportat de Consumator, Furnizorul de servicii nu va suporta acest cost.

7.6. In cazul exercitarii dreptului de retragere, Consumatorului nu i se vor percepe alte costuri in afara de costul returnarii produsului.

7.7. Dreptul de retragere nu se aplică consumatorului în cazul unui produs neprefabricat care a fost fabricat la instrucțiunile consumatorului sau la cererea expresă a acestuia, sau în cazul unui produs care a fost clar adaptat consumatorului.

7.8. De asemenea, consumatorul nu își poate exercita dreptul de retragere. în cazul unui contract de furnizare a unui serviciu, după prestarea serviciului în ansamblu, în cazul în care întreprinderea a început executarea cu acordul prealabil expres al consumatorului și consumatorul a recunoscut că își pierde dreptul de reziliere după executarea serviciul în ansamblu;
b. în ceea ce privește un produs sau serviciu al cărui preț sau preț nu este supus fluctuațiilor în perioada deschisă pentru exercitarea dreptului de retragere de către întreprinderea de pe piața financiară;
c. în ceea ce privește un produs perisabil sau de scurtă durată;
d. in cazul unui produs sigilat care, din motive de sanatate sau igiena, nu poate fi returnat dupa deschidere dupa livrare;
e. în ceea ce privește un produs care, prin natura sa, este amestecat inseparabil cu un alt produs după livrare;
f. în cazul unei băuturi alcoolice a cărei valoare reală depinde de fluctuațiile pieței în afara controlului întreprinderii și al cărei preț a fost convenit de părți la momentul încheierii contractului de vânzare, dar nu este executat până la data de 30. ziua următoare încheierii acestuia;
g. în cazul unui contract de afaceri în care întreprinderea vizitează consumatorul la cererea expresă a consumatorului pentru a efectua lucrări urgente de reparații sau întreținere;
h. în ceea ce privește vânzarea și cumpărarea de înregistrări audio și video sigilate și de copii ale programelor de calculator, dacă consumatorul a deschis ambalajul după livrare;
i. pentru ziare, periodice și periodice, altele decât contractele de abonament;
j. în cazul contractelor atribuite prin licitație publică;
k. în cazul unui contract de furnizare de servicii de cazare, transport, închiriere de mașini, catering sau petrecere a timpului liber, cu excepția unui serviciu rezidențial, în care a fost stabilită o dată de executare sau o limită de timp specificate în contract;
l. în cazul conținutului digital furnizat pe un suport netangibil, în cazul în care afacerea și-a început prestarea cu acordul prealabil expres al consumatorului și consumatorul a declarat, în același timp, că își pierde dreptul de retragere după începerea executării.

7.9. Furnizorul de servicii va rambursa consumatorului întreaga sumă plătită,(daca produsul nu a fost folosit,costul returnarii apartine consumatorului), imediat după returnarea produsului și/sau primirea declarației de retragere în conformitate cu legislația de mai sus, dar nu mai târziu de 14 zile. de a deveni conștient de retragere.

7.10. În timpul rambursării, Furnizorul de servicii va utiliza o metodă de plată prin transfer, cu excepția cazului în care Consumatorul își dă acordul expres cu utilizarea unei alte metode de plată.

7.11. Consumatorul este obligat sa returneze bunurile Furnizorului de Servicii fara intarzieri nejustificate, dar in nici un caz mai tarziu de 14 zile de la data trimiterii notificarii de retragere catre Furnizorul de Servicii.

7.12. În cazul unei retrageri scrise de la consumator, este suficient să trimiteți declarația de retragere în termen de 14 zile.

7.13. Consumatorul respectă termenul limită dacă returnează sau predă produsul (produsele) înainte de sfârșitul perioadei de 14 zile. Returnarea va fi considerată finalizată în termen dacă consumatorul trimite produsul înainte de expirarea termenului.

7.14. Consumatorul suportă doar costul direct al returnării produsului, cu excepția cazului în care Furnizorul de servicii a fost de acord să suporte acest cost.

7.15. Furnizorul de Servicii nu este obligat să ramburseze Consumatorului costurile suplimentare rezultate din alegerea unui alt mod de transport decât cel mai ieftin mod de transport standard oferit de Furnizorul de Servicii.

7.16. Rambursarea poate fi reținută de către Furnizorul de servicii până când bunul (bunurile) au fost returnate sau Consumatorul a furnizat dovada că acestea au fost returnate: se va lua în considerare prima dintre cele două date.

7.17. În cazul în care Consumatorul dorește să își exercite dreptul de retragere, acesta poate indica acest lucru în scris, telefonic sau chiar personal la una dintre datele de contact ale Furnizorului de Servicii. În cazul notificării scrise prin poștă, Furnizorul de Servicii va ține cont de data afișării, iar în cazul notificării prin telefon, Furnizorul de Servicii va ține cont de data expedierii prin telefon. În cazul semnalizării prin poștă, Furnizorul de Servicii acceptă semnalizarea ca articol sau pachet recomandat. Puteti returna produsul comandat Furnizorului de Servicii pentru Consumatori prin posta sau cu ajutorul unui serviciu de curierat.

7.18. Consumatorul este răspunzător numai pentru deprecierea rezultată din utilizarea în exces față de utilizarea necesară pentru a determina natura, proprietățile și funcționarea produsului.

7.19. Hotărâre a Guvernului 45/2014 tratează regulile detaliate ale contractelor dintre Consumator și Furnizor de Servicii. (II.26.)

7.20. Conform Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului.

7.21. De asemenea, puteți contacta Furnizorul de servicii cu alte reclamații ale consumatorului la datele de contact prevăzute în prezentul Regulament.

7.22. Dreptul de retragere se aplică numai Consumatorilor care se califică drept Consumatori conform Codului Civil.

7.23. Dreptul de retragere nu se aplică unei întreprinderi, și anume unei persoane care acționează în exercitarea profesiei, a unei activități independente sau a unei afaceri.

7.24. Procedura de exercitare a dreptului de retragere:

7.24.1. În cazul în care Consumatorul dorește să-și exercite dreptul de retragere, acesta este obligat să-și indice intenția de retragere la datele de contact ale Furnizorului de Servicii.

7.24.2. Consumatorul își exercită dreptul de retragere în termenul limită dacă își trimite declarația de retragere înainte de expirarea celei de-a 14-a zile de la primirea produsului. În cazul unei retrageri scrise, este suficient să trimiteți declarația de retragere în termen de 14 zile. În cazul notificării prin poștă, se va ține cont de data afișării și, în cazul notificării prin e-mail sau fax, ora trimiterii e-mailului sau faxului.

7.24.3. În caz de retragere, Consumatorul este obligat să returneze produsul comandat la adresa Furnizorului de Servicii fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la publicarea declarației sale de retragere. Se consideră că termenul limită a fost respectat dacă trimiteți produsul înainte de termenul limită de 14 zile (deci nu trebuie să ajungeți în 14 zile). Clientul suportă costurile suportate în legătură cu returnarea mărfurilor ca urmare a exercitării dreptului de retragere.

7.24.4. Cu toate acestea, Furnizorul de Servicii nu este obligat să ramburseze Consumatorului costurile suplimentare rezultate din alegerea unui alt mod de transport decât cel mai ieftin mod de transport standard oferit de Furnizorul de Servicii. Consumatorul isi poate exercita si dreptul de retragere intre data incheierii contractului si data primirii produsului.

7.24.5. În cazul vânzării mai multor produse, în cazul în care livrarea fiecărui produs are loc la un moment diferit, cumpărătorul poate exercita dreptul de retragere în termen de 14 zile de la primirea ultimului produs sau produs livrat în mai multe loturi sau bucăți.

Model de formular de retragere (completați și returnați doar dacă doriți să vă retrageți din contract)

Destinatar:

Subsemnatul, declar că îmi exercit dreptul de retragere în ceea ce privește contractul de vânzare a următorului(lor) produs(e) sau furnizarea următorului serviciu:

Data chitanței:

Numele (numele) cumpărătorului (cumpărătorilor): Adresa (adresele) cumpărătorului (cupărătorilor): Semnătura cumpărătorului (cupărătorilor): (numai pe hârtie)

Datat

  1. Garantie

Livrare defectuoasă

Livrare defectuoasa este dacă serviciul nu îndeplinește cerințele de calitate prevăzute în contract sau în lege la momentul executării. Debitorul nu execută incorect dacă titularul dreptului cunoștea eroarea la momentul încheierii contractului sau ar fi trebuit să cunoască eroarea la momentul încheierii contractului.
În contractul dintre Consumator și Furnizorul de Servicii este nulă clauza care abate de la prevederile prezentului capitol privind garanția și garanția bunurilor în detrimentul consumatorului.

Garantie consumabile

8.1. În ce cazuri își poate exercita un consumator dreptul la o garanție a bunurilor? În cazul unei prestații greșite de către Furnizorul de servicii, Consumatorul poate face o cerere de garanție împotriva Furnizorului de servicii în conformitate cu regulile Codului civil.

8.2. Care sunt drepturile consumatorului pe baza revendicării sale de garanție? Consumatorul poate face, la alegerea sa, următoarele pretenții de garanție: poate solicita o reparație sau o înlocuire, cu excepția cazului în care ar fi imposibil să satisfacă cererea aleasă de Consumator sau ar suporta un cost suplimentar disproporționat pentru afacere în comparație cu îndeplinirea altei pretenţie a lui. Dacă nu ați solicitat sau nu ați putut solicita o reparație sau înlocuire, puteți solicita o reducere proporțională a contraprestației sau a defectului pe cheltuiala Furnizorului. Puteți transfera de la dreptul ales de dvs. la garanție pentru altul, cu toate acestea, costul transferului va fi suportat de Consumator, cu excepția cazului în care a fost justificat sau dat un motiv de către Furnizorul de servicii.

8.3. Care este termenul limită pentru executarea unei cereri de garanție a consumatorului? Consumatorul este obligat să raporteze defectul imediat după descoperirea acestuia, dar nu mai târziu de două luni de la descoperirea defectului. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că nu vă mai puteți exercita drepturile de garanție peste un an de la data executării contractului.

8.4. Împotriva cui vă puteți revendica cererea de garanție? Consumatorul își poate revendica reclamația pentru garanția bunurilor împotriva Furnizorului de servicii.

8.5. Care sunt celelalte condiții pentru exercitarea drepturilor dumneavoastră de garanție? În termen de șase luni de la efectuare, nu există alte condiții pentru executarea cererii de garanție decât notificarea erorii, în cazul în care Consumatorul dovedește că produsul sau serviciul a fost furnizat de către compania care administrează magazinul online. Cu toate acestea, la șase luni de la efectuare, Consumatorul este obligat să facă dovada că defectul recunoscut de Consumator exista deja la momentul executării.

Garantia produsului

8.6. În ce cazuri își poate exercita Consumatorul dreptul de garanție a produsului? În cazul unui defect al unui lucru mobil (produs), Consumatorul poate, la alegerea sa, să revendice  o garanție pentru consumabile sau o garanție a produsului.

8.7. Ce drepturi are Consumatorul pe baza revendicării sale de garanție a produsului? Ca pretenție de garanție a produsului, consumatorul poate solicita doar repararea sau daca nu este posibila atunci înlocuirea unui produs defect.

8.8. În ce caz produsul este considerat defect? Un produs este defect dacă nu îndeplinește cerințele de calitate în vigoare la momentul introducerii pe piață sau dacă nu are caracteristicile specificate de producător.

8.9. Care este termenul limită pentru aplicarea cererii de garanție a unui produs de consumator? Cererea de garanție a produsului poate fi revendicata de către consumator în termen de un an de la introducerea produsului pe piață de către producător. La expirarea acestui termen, acesta va înceta să mai aibă dreptul de a face acest lucru.

8.10. Împotriva cui și în ce alte condiții puteți face cererea de garanție a produsului? Puteți face o cerere de garanție numai împotriva producătorului sau distribuitorului bunurilor mobile. Defectele produsului trebuie dovedite de către Consumator în cazul unei cereri de garanție a produsului.

8.11. În ce cazuri producătorul (distribuitorul) este eliberat de obligația de garanție a produsului?
Producătorul (distribuitorul) este eliberat de obligația de garanție a produsului numai dacă poate dovedi că:

produsul nu a fost fabricat sau comercializat în cadrul unei activități non-comerciale sau
defectul nu era recunoscut la momentul introducerii pe piata conform stadiului tehnicii sau
defectul produsului se datorează aplicării unei legislații sau a unui regulament oficial obligatoriu.
Este suficient ca producătorul (distribuitorul) să dovedească un motiv pentru scutire.
Vă rugăm să rețineți că, din cauza aceluiași defect, nu vă puteți asuma o revendicare de garanție și o revendicare de garanție a produsului în același timp. Cu toate acestea, dacă cererea de garanție a produsului este aplicată cu succes, puteți face cererea de garanție a producătorului împotriva producătorului pentru produsul înlocuit sau piesa reparată.

Garanție

8.12. În ce cazuri își poate exercita un consumator dreptul la garanție? În caz de executare defectuoasă, Decretul 151/2003 (IX. 22.) al Guvernului privind garanția obligatorie pentru anumite bunuri de folosință îndelungată., Furnizorul de Servicii este obligat să ofere o garanție dacă Consumatorul se califică drept Consumator.

8.13. Ce drepturi are consumatorul în temeiul garanției și în ce perioadă?
Perioada de garantie este de un an. Perioada de garanție începe de la data livrării produsului  către Consumator .

Pe baza revendicării dvs. de garanție, la opțiunea reclamantului repararea sau înlocuirea, cu excepția cazului în care executarea garanției alese este imposibilă sau ar duce la un cost suplimentar disproporționat pentru debitor față de executarea unei alte garanții, ținând cont de valoarea serviciului în stare bună, de gravitatea încălcării și îndeplinirea garanției.a cauzat prejudicii intereselor; se poate cere o livrare proporțională a contraprestației, să aibă remedierea sau remedierea defectului pe cheltuiala debitorului sau să se retragă din contract dacă debitorul nu s-a angajat să repare sau să înlocuiască, sau dacă titularul dreptului are un interes în repararea sau înlocuirea produsului.
Nu există loc de retragere din cauza unei erori minore.
Reparația sau înlocuirea se efectuează într-un termen rezonabil, ținând cont de caracteristicile obiectului și de utilizarea prevăzută a titularului dreptului, în interesul titularului dreptului.

8.14. Când este eliberat Furnizorul de obligația de garanție? Furnizorul de servicii este eliberat de obligația de garanție numai dacă dovedește că cauza defectului a survenit după executare. Vă rugăm să rețineți că din cauza aceluiași defect, cererea de garanție și revendicarea de garanție a produsului nu pot fi invocate concomitent, dar în caz contrar consumatorul are drepturile ce decurg din garanție indiferent de drepturile descrise în capitolele de garanție a produselor și a consumabilelor.

8.15. Furnizorul de servicii nu este acoperit de garanție după perioada de garanție (durata de viață estimată de producator) pentru daune rezultate din uzura naturală.

8.16. În plus, Furnizorul de servicii nu este responsabil pentru nici o dauna rezultata din manipularea necorespunzătoare sau neglijentă, utilizarea excesivă sau efecte altele decât cele specificate, sau alte utilizări necorespunzătoare a produselor.

8.17. În cazul în care Consumatorul pretinde o înlocuire în termen de 1(una) zile lucrătoare de la cumpărare (punerea în funcțiune) din cauza unui defect de fabricatie al produsului de larg consum, Furnizorul de Servicii este obligat să înlocuiască produsul de larg consum, cu condiția ca defectul să împiedice utilizarea produsului.

  1. PROCEDURA DE RECLAMARE A GARANȚIEI

9.1. În contractul dintre Consumator și Furnizorul de Servicii, acordul părților nu se poate abate de la prevederile decretului în detrimentul Consumatorului.

9.2. Este responsabilitatea Consumatorului să facă dovada încheierii contractului (prin factură sau chiar doar prin chitanță).

9.3. Costurile aferente îndeplinirii obligației de garanție vor fi suportate de către Furnizorul de Servicii (art. 6: 166 din Codul civil).

9.4. Furnizorul de servicii este obligat să întocmească un raport privind garanția sau revendicarea garanției notificată de către Consumator.

9.5. O copie a raportului va fi furnizată Consumatorului fără întârziere și într-o manieră verificabilă.

9.6. În cazul în care Furnizorul de servicii nu este în măsură să declare îndeplinirea garanției sau revendicarea de garanție a Consumatorului în momentul notificării sale, acesta va notifica consumatorul cu privire la poziția sa în termen de 14 zile lucrătoare într-un mod verificabil, inclusiv motivul respingerii și posibilitatea de recurs la organul de conciliere.

9.7. Furnizorul de servicii este obligat să păstreze raportul timp de trei ani de la data ridicării acestuia și să îl prezinte la solicitarea autorității de control.

9.8. Furnizorul de servicii se va strădui să efectueze reparația sau înlocuirea în termen de maximum 30 de zile.

  1. DISPOZIȚII DIVERSE

10.1. Furnizorul de servicii are dreptul de a utiliza un colaborator pentru a-și îndeplini obligațiile. El poartă întreaga responsabilitate pentru comportamentul său ilegal, ca și cum ar fi comis el însuși comportamentul ilegal.

10.2. Dacă orice parte a acestor Termeni devine invalidă, ilegală sau inaplicabilă, aceasta nu va afecta valabilitatea, legalitatea și caracterul executoriu al părților rămase.

10.3. În cazul în care Furnizorul de servicii nu își exercită dreptul conform Regulamentului, neexercitarea dreptului nu va fi considerată o renunțare la drept. Renunțarea la orice drept va intra în vigoare numai cu o notificare scrisă expresă în acest sens. Faptul că Furnizorul de Servicii nu respectă cu strictețe o condiție sau o stipulație esențială a Regulamentelor nu înseamnă că renunță la respectarea strictă a condiției sau stipulației date la o dată ulterioară.

10.4. Furnizorul de Servicii și Consumatorul încearcă să își rezolve litigiile pe cale amiabilă.

10.5. Părțile declară că magazinul web al Furnizorului de servicii funcționează și este întreținut in Ungaria . Întrucât site-ul poate fi vizitat și din alte țări, Consumatorii recunosc în mod expres că legea aplicabilă în raport cu Consumatorul și Furnizorul de servicii este legea maghiară. Dacă consumatorul este un consumator strain, in conformitate cu Secțiunea 26 (1), instanța de la domiciliul pârâtului (Consumator) are competență exclusivă asupra litigiilor care decurg din prezentul contract.

10.6. Furnizorul de servicii nu aplică diferite condiții generale de acces pentru accesul la produsele din magazinul online din motive legate de cetățenia, locul de reședință sau locul de stabilire a Consumatorului.

10.7. Furnizorul de servicii nu va aplica tranzacții de plată in condiții diferite în raport cu naționalitatea consumatorului, locul de reședință sau locul de stabilire, locul contului de plată, locul de stabilire al prestatorului de servicii de plată sau locul emiterii instrumentului alternativ de plată în numerar. in cadrul Uniunii...

10.8. În cadrul pieței interne, furnizorul de servicii trebuie să respecte măsurile împotriva restricțiilor nejustificate de conținut teritorial și a altor forme de discriminare bazate pe naționalitatea, locul de reședință sau locul de stabilire a cumpărătorului și în conformitate cu Regulamentul (CE) nr. 2006/2004. și (UE) 2017/2394 și 2009/22 REGULAMENTUL (UE) 2018/302 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI de modificare a Directivei

  1. PROCEDURA DE TRATARE A PLÂNGERILOR

11.1. Scopul magazinului nostru este de a onora toate comenzile la calitatea potrivita, cu satisfactia deplina a clientului. În cazul în care Consumatorul mai are o reclamație cu privire la contract sau la executarea acestuia, acesta poate depune reclamația la numărul de telefon, adresa de e-mail sau prin scrisoare la adresele de mai sus.

11.2. Furnizorul de servicii va investiga imediat reclamația verbală și o va remedia după caz. În cazul în care Consumatorul nu este de acord cu gestionarea plângerii sau nu este posibilă investigarea imediată a plângerii, Furnizorul de servicii va întocmi imediat proces-verbal al plângerii și al poziției aferente acesteia și va furniza o copie Consumatorului.

11.3. Furnizorul de servicii va răspunde la reclamația scrisă în scris în termen de 30 de zile. Acesta indică motivele respingerii plângerii. Furnizorul de servicii va păstra evidența plângerii și o copie a răspunsului timp de cinci ani și o va prezenta autorităților de inspecție la cerere.

11.4. Vă rugăm să rețineți că, dacă plângerea dvs. este respinsă, puteți iniția o procedură oficială sau de conciliere cu reclamația dvs., după cum urmează:

11.5. Consumatorul poate depune o plângere la Autoritatea pentru Protecția Consumatorului: Decretul 387/2016 privind desemnarea Autorității pentru Protecția Consumatorului. (XII.2.) al Guvernului, oficiul raional și oficiul raional al reședinței județului acţionează în materie administrativă în primă instanţă, iar Oficiul Judeţean Pest are competenţă naţională în a doua instanţă. Date de contact ale birourilor raionale: https://jarasinfo.gov.hu

11.6. În cazul unei reclamații din partea Consumatorului, acesta are posibilitatea de a contacta un organ de conciliere, ale cărui date de contact se găsesc aici:

Consiliul Județean de Conciliere Bács-Kiskun
Adresă: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Numere de telefon: (76) 501-525, (76) 501-500
Număr de fax: (76) 501-538
Nume: Mátyus Mariann
Adresă de e-mail: bkmkik@mail.datanet.hu

Consiliul Județean de Conciliere Jász-Nagykun-Szolnok
Adresa: 5000 Szeged, parcul Verseghy 8.
Număr de telefon: (56) 510-610
Număr de fax: (56) 370-005
Nume: Dr. Lajkóné dr. Judit Vígh
Adresă de e-mail: kamara@jnszmkik.hu

Consiliul Județean de Conciliere Baranya
Adresa: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Adresa postala: 7602 Pécs, Pf. 109.
Număr de telefon: (72) 507-154
Număr de fax: (72) 507-152
Nume: Dr. József Bodnár
Adresă de e-mail: bekelteto@pbkik.hu

Consiliul Județean de Conciliere Komárom-Esztergom
Adresă: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Număr de telefon: (34) 513-010
Număr de fax: (34) 316-259
Nume: Dr. György Rozsnyói
Adresă de e-mail: kemkik@kemkik.hu

Consiliul Județean de Conciliere Békés
Adresa: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Numere de telefon: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Număr de fax: (66) 324-976
Nume: Dr. László Bagdi
Adresă de e-mail: bmkik@bmkik.hu

Consiliul Județean de Conciliere Nógrád
Adresa: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9 / a
Număr de telefon: (32) 520-860
Număr de fax: (32) 520-862
Nume: Dr. Erik Pongó
Adresă de e-mail: nkik@nkik.hu

Consiliul Județean de Conciliere Borsod-Abaúj-Zemplén
Adresa: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Număr de telefon: (46) 501-091, 501-870
Număr de fax: (46) 501-099
Nume: Dr. Péter Tulipán
Adresă de e-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Consiliul Județean de Conciliere Pest
Adresa: 1119 Budapesta, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Număr de telefon: (1) -269-0703
Număr de fax: (1) -269-0703
Nume: dr. Károly Csanádi
Adresă de e-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
Adresa site-ului web: http://.panaszrendezes.hu

Consiliul de Conciliere din Budapesta
Adresa: 1016 Budapesta, Krisztina krt. 99.
Număr de telefon: (1) 488-2131
Număr de fax: (1) 488-2186
Nume: Dr. György Baranovsky
Adresă de e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Consiliul Județean de Conciliere Somogy
Adresa: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Număr de telefon: (82) 501-000
Număr de fax: (82) 501-046
Nume: Dr. Ferenc Novák
Adresă de e-mail: skik@skik.hu

Consiliul Județean de Conciliere Csongrád
Adresa: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Număr de telefon: (62) Extensia 554-250 / 118
Număr de fax: (62) 426-149
Nume: László Dékány, Zoltán Jersey
Adresă de e-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Consiliul Județean de Conciliere Szabolcs-Szatmár-Bereg
Adresa: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Număr de telefon: (42) 311-544, (42) 420-180
Număr de fax: (42) 311-750
Nume: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
Adresă de e-mail: bekelteto@szabkam.hu

Consiliul Județean de Conciliere Fejér
Adresă: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Număr de telefon: (22) 510-310
Număr de fax: (22) 510-312
Nume: László Kirst
Adresă de e-mail: fmkik@fmkik.hu

Consiliul Judeţean de Conciliere Tolna
Adresa: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Număr de telefon: (74) 411-661
Număr de fax: (74) 411-456
Nume: Tibor Mátyás
Adresă de e-mail: kamara@tmkik.hu

Consiliul Județean de Conciliere Győr-Moson-Sopron
Adresa: 9021 Győr, Szent István út 10 / a.
Număr de telefon: (96) 520-202; 520-217
Număr de fax: (96) 520-218
Nume: László Horváth
Adresă de e-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Consiliul de Conciliere al Județului Iron
Adresă: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Număr de telefon: (94) 312-356
Număr de fax: (94) 316-936
Nume: Dr. Zoltán Kövesdi
Adresă de e-mail: pergel.bea@vmkik.hu

Consiliul Județean de Conciliere Hajdú-Bihar
Adresa: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Număr de telefon: (52) 500-749
Număr de fax: (52) 500-720
Nume: Dr. Zsolt Hajnal
Adresă de e-mail: info@hbkik.hu

Consiliul Județean de Conciliere Veszprém
Adresa: 8200 Veszprém, Budapesta u. 3.
Număr de telefon: (88) 429-008
Număr de fax: (88) 412-150
Nume: Dr. László Óvári
Adresă de e-mail: vkik@veszpremikamara.hu

Consiliul Județean de Conciliere Heves
Adresa: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Adresa postala: 3301 Eger, Pf. 440.
Număr de telefon: (36) Extensia 416-660 / 105
Număr de fax: (36) 323-615
Nume: Tünde Pintérné Dobó
Adresă de e-mail: tunde@hkik.hu

Consiliul Judetean de Conciliere Zala
Adresa: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Număr de telefon: (92) 550-513
Număr de fax: (92) 550-525
Nume: dr. Csaba Koczka
Adresă de e-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

11.7. Organismul de conciliere are competența de a soluționa litigiile de consum în afara instanței. Sarcina organului de conciliere este de a încerca să ajungă la o înțelegere între părți în vederea soluționării litigiului de consum, în caz contrar acesta va decide asupra problemei pentru a asigura o aplicare simplă, rapidă, eficientă și rentabilă a drepturilor consumatorilor. La cererea Consumatorului sau a Furnizorului de Servicii, organul de conciliere va oferi consultanță cu privire la drepturile Consumatorului și obligațiile care îi revin.

11.8. În cazul unui litigiu transfrontalier al consumatorilor legat de un contract de vânzare online sau de un contract de servicii online, este competent numai organismul de conciliere care funcționează sub egida Camerei de Comerț și Industrie din Budapesta.

11.9. În cazul unei plângeri ale consumatorilor, puteți utiliza platforma UE de soluționare a litigiilor online. Utilizarea platformei necesită o înregistrare simplă în sistemul Comisiei Europene făcând clic pe https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN. După conectare, Consumatorul poate depune o plângere prin intermediul site-ului web online la: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.complaints.screeningphase

11.10. Furnizorul de servicii este obligat să coopereze în cadrul procedurii comisiei de conciliere. În acest context, transmite răspunsul său organului de conciliere și asigură participarea persoanei autorizate să ajungă la un acord la audiere. În cazul în care sediul social sau sediul societății nu este înregistrat în județ conform camerei de funcționare a organului de conciliere competent teritorial, obligația societății de a coopera se extinde pentru a oferi posibilitatea încheierii unui acord scris în conformitate cu nevoile Consumator.

11.11. În cazul în care Consumatorul nu se adresează unui organ de conciliere sau procedura nu are succes, Consumatorul are posibilitatea de a se adresa justiției pentru soluționarea litigiului. Acțiunea trebuie introdusă printr-o cerere care conține următoarele informații:

instanța sesizată;
numele, domiciliul și statutul juridic al părților și al reprezentanților acestora;
dreptul de a fi executat, cu precizarea faptelor și probelor pe care se întemeiază;
datele din care se poate stabili competența și competența instanței de judecată;
o cerere fermă pentru o hotărâre judecătorească.
Cererea trebuie să fie însoțită de înscrisul sau de o copie a acestuia, al cărui conținut este invocat ca probă.

  1. DREPTURI DE AUTOR

12.1. Odată ce acest site web este o lucrare protejată prin drepturi de autor, este interzisă descărcarea (reproducția), redistribuirea, utilizarea în alt mod, stocarea, procesarea sau vinderea electronică a conținutului sau a oricărei părți a acestuia de pe site fără acordul scris al Furnizorului de servicii.

12.2. Orice material poate fi descărcat de pe site și baza sa de date numai cu acordul scris al site-ului.

12.3. Furnizorul de servicii își rezervă toate drepturile asupra tuturor elementelor serviciului său, a numelor sale de domenii, a numelor de domenii secundare formate cu acestea și a spațiului publicitar pe Internet.

12.4. Adaptarea sau decriptarea conținutului sau părților site-ului este interzisă; utilizarea neloială a ID-urilor și parolelor de consumator; utilizați orice aplicație care modifică sau indexează site-ul web sau orice parte a acestuia.

12.5. Numele este protejat prin drepturi de autor, cu excepția referinței, cu acordul scris al Furnizorului de servicii.

12.6. Consumatorul recunoaște că, în cazul utilizării fără licență, Furnizorul de servicii are dreptul la o penalizare. Valoarea penalității este de 60.000 HUF brut pe imagine și 20.000 HUF brut pe cuvânt ;Consumatorul recunoaște că această penalizare nu este excesivă și navighează pe site având în vedere acest lucru. În cazul încălcării drepturilor de autor, Furnizorul de servicii folosește un certificat notarial de fapt, a cărui valoare este transmisă și Consumatorului care încalcă drepturile de autor.

12.7. Materialele de imagine și text de pe site și aspectul acestora sunt proprietatea NeoLincos Zrt. Utilizarea lor sub orice formă este posibilă numai cu acordul expres scris al proprietarului. Site-ul web conține materiale de imagine și text primite de la furnizorii noștri, pentru publicarea cărora avem autorizațiile necesare. Marca comercială LINCOS de pe acest site web este proprietatea exclusivă a Lincos Kft. Lincos Kft.  atrage atenția asupra faptului că este gata să își exercite drepturile de marcă fără restricții, chiar și în dreptul penal. NeoLincos Zrt. este un utilizator autorizat, cu drepturi depline al mărcii comerciale LINCOS.

Pentru o navigare mai bună acest site folosește cookie-uri. Aflați mai multe despre folosirea cookie-urile. Dacă continuați să utilizați acest site fără o alegere explicită, vom presupune că acceptați numai modulele cookie esențiale.